FAQ

Najčešće postavljanja pitanja

Rad u Woltu

  1. Preuzmite Wolt aplikaciju s Google Play ili App Store

  2. Nakon što aplikaciju preuzmete, potrebno je unutar aplikacije ispuniti informacije poput imena i prezimena, broja telefona i mail adrese

  3. Nakon što ste ispunili informacije, biti ćete uvršteni na listu čekanja za obaveznu edukaciju. Wolt angažira nove vozače prema potrebnim kapacitetima i moguće je da nećete odmah biti pozvani na edukacije. 

  4. Kada dođete na red, poslat ćemo vam mail sa linkom na vritualnu prezentaciju, zajedno sa svim potrebnim informacija. Prije slušanja vritualne prezentacije savjetujemo vam da imate firmu preko koje ćete raditi za Wolt

  5. Nakon odslušane prezentacije pozvat ćemo vas na finalno informiranje i preuzimanje opreme u naš ured za dostavljače,  kako bi mogli početi radit

Vršni sati predstavljaju sate kada ima najviše dostava i kada možete maksimizirati svoju zaradu. Unutar aplikacije možete vidjeti i stanje u prometu, na kojim dionicama ima gužvi, a na kojima ne. Generalno, najbolji sati za dostavu su:

  • Vrijeme ručka, od 11:00 do 14:00

  • Vrijeme večere, od 16:00 do 20:00

  • Vikendom, kada je povećana potražnja tijekom cijelog dana

  • Osigurajte da ste vi u redu i provjerite jesu li svi sudionici u redu

  • Ako je potrebna pomoć, nazovite hitnu i policiju

  • Najbitnije je da su svi dobro! Nakon što to riješite, nazovite ili se porukom javite u korisničku podršku te ih obavijestite o nastaloj situaciji.

  • Kao naš partner odgovorni ste za sve stavke koje ste potpisali u ugovoru, a između ostalih uključuje:

  • Vi ili kompanija za koju radite odgovorni ste za plaćanje svih poreza i doprinosa

  • Morate posjedovati važeće dozvole kako bi mogli dostavljati

  • Morate osigurati da imate važeće zdravstveno osiguranje

Svaki Wolt partner dostavljač je odgovoran poštivati sve prometne propise. U slučaju da dobijete kaznu, sami ćete istu morati snositi. 

  • Ako želite dostavljati u drugom Wolt gradu u RH, molimo vas da se javite na partners.croatia@wolt.com

  • Ako planirate raditi u drugoj Wolt državi morate kontaktirati lokalni tim i proći uvodnu prezentaciju. Molimo vas da pripazite na lokalne zakone prije nego što počnete s radom.

Rad s dostavama

  • Pickup task je zadatak  preuzimanja hrane / narudžbe iz određenog restorana ili trgovine. Zadatak preuzimanja narudžbe prihvaćate pritiskom na gumb [Prihvati narudžbu].

  • Drop off task je zadatak  dostavljanja hrane / narudžbe iz  restorana ili trgovine na određeno mjesto kupca.

  • Nužno je prije fizičkog preuzimanja narudžbe provjeriti jesu li  sve stavke s narudžbe u vrećici i odgovara li račun stavkama unutar Wolt Partner aplikaciji.  Tek onda možete narudžbu označiti kao preuzetu (Picked up). 

  • ‘Pickup note’ i ‘Dropoff note’ sadrže sve podatke potrebne za preuzimanje narudžbe u restoranu ili trgovini i dostavljanje korisniku. 

Bilješka (Note) obično sadrži:

  • Bilješke iz restorana: “Molimo pričekajte vani dok narudžba ne bude označena kao spremna.”, popis sadržaja vaše trenutne narudžbe, npr. 2 hamburgera, 1 milkshake, 1 coca-cola zero, ili adresa za navedeni restoran

Bilješke od korisnika: “Ne radi mi zvono. Molim te, nazovi me kad stigneš na adresu”, adresa isporuke kupca.

Molimo vas da u slučaju ako imate takav tip dostave slijedite ove korake:

  • Ostavite hranu ispred i udaljite se od ulaznih vrata

  • Obavezno pozvonite (ili pokucati ako nema zvona) korisniku na vrata tek kada narudžbu stavite ispred vrata

  • Ako korisnik izađe van, a izabrao je beskontaknu dostavu pristojno ga pitajte želi li da hranu ostavi ispred vrata jer je izabrao beskontaktnu dostavu

  • Slikajte mjesto gdje ste ostavili hranu kako bi imali dokaz da ste postupili prema uputama, u slučaju da dobijemo prigovor od korisnika. Sliku možete odmah poslati korisničkoj podršci. Čuvajte sliku minimalno 24h, nakon toga je njeno brisanje obavezno. 

  • Sustav uvijek pokušava naći najučinkovitije rješenje te uzima više parter dostavljača u obzir za specifični zadatak. U većini slučajeva vi ćete dobiti taj zadatak,ali nekad sustav može dodijeliti drugom partnerdostavljaču koji je u tom trenutku optimalno rješenje (to znači da ima bolju poziciju kako bi izvršio dostavu)

  • Sustav nema preferencije i jedini razlog odabira pojedinog partnerdostavljača je optimalna pozicija za izvršenje određene narudžbe

  • Dostave u Woltu se ne dodjeljuju ručno već algoritam je taj koji bira tko će dobiti dostavu i to samo po jednom kriteriju – dostavljač koji ima najoptimalniju poziciju da izvrši specifičnu dostavu

  • Sustav ne pamti i ne daje negativne bodove ako ste u prošlosti kasnili na dostavama

Kako biste uklonili poteškoće unutar aplikacije, sugeriramo da isprobate jednu ili više od niže navedenih solucija: 

  • Ponovno pokrenuti mobitel (ako i dalje ne radi kako treba krenuti na korak broj 2),

  • Izbrisati u postavkama uređaja CACHE i međumemoriju (ako i dalje ne radi kako treba krenuti na korak broj 3),

  • Ponovno instalirati WOLT partner aplikaciju.

  • Redovito očistiti Cache, WIFI – OFF (samo ON ako koristite iPhone uređaje), Battery Saving – OFF, Location tracking – ON, Roaming – ON

  • Android mobitel: 1) Dopustiti Wolt Partner aplikaciji da UVIJEK ima pristup lokaciji. Eng: “ALWAYS use the location service”, 2) NE koristiti rad čuvanja baterije. Eng: “battery save mode”, 3) Povećajte preciznost GPS signala pod Postavke -> Lokacija -> Uključiti lokaciju -> Visoka preciznost 

  • Apple mobitel: 1) Dopustiti Wolt Partner aplikaciji da UVIJEK ima pristup lokaciji. Eng: “ALWAYS use the location service”, 2) Unutar opcija, Wolt Partner aplikacija mora imati uključenu opciju osvježavanja aplikacije u pozadini. Eng: “Background app refresh”, 3) Uključena opcija WiFi (iako koristite mobilne podatke), 4) NE koristiti rad čuvanja baterije. Eng: “battery save mode”

  • U slučaju da niti jedna od gore navedenih opcija nije uspjela, pokušati: 1) Upaliti Gmaps i namjestiti navigaciju na Samobor ili neki dio grada koji se nebu dokučio tokom dana (velika gorica, sesvete…nebitno), 2) Pokrenuti turn by turn navigaciju,  3) Upaliti Wolt aplikaciju i NE GASITI gmaps

Omogućena su vam dva modula rada, ovisno o tome koliko fleksibilnosti želite:

  • Standardni način – Mogućnost povezivanja više narudžbi. Nema mogućnosti odbijanja dodijeljenih narudžbi (narudžbe se automatski prihvaćaju),

  • Opcija pojedinačne dostave (eng. Single Task Mode) – Nema mogućnosti povezanih narudžbi. Dostave se mogu odbijati ili prihvatiti po odabiru.

  • Za optimiziranje zarade svakako preproučamo standardni način rada. Sam način rada možete izabrati ulaskom u glavni izbornik -> postavke -> način rada. Ako tijekom rada želite mijenjati opcije rada, nužno je prvo odjaviti se s mreže, prebaciti opciju i onda se ponovno prijaviti. 

  • Provjerite napomenu za dostavu i nazovite korisnika

  • Situaciju odmah javite podršci i strpljivo pričekajte njihove daljnje upute

  • Na lokaciji je potrebno pričekati 10min od trenutka javljanja u podršku. Podrška će se korisniku odmah javiti putem chata u aplikaciji!

  • Nakon isteka 10min, podrška će vas uputiti što dalje napraviti (zadržavanje narudžbe, vraćanje narudžbe, dostavljanje narudžbe na prikladno mjesto, dostavljanje narudžbe na drugu adresu ili nešto treće)

  • U slučaju promjene adrese, korisnička podrška promijenit će pinpoint na karti kako bi vam se zaračunala ispravna udaljenost

Model zarade

  • Nakon što preuzmete hranu, imate pravo na garantiranu naknadu po dostavi. U garantiranu naknadu ulazi odlazak u restoran, preuzimanje hrane i dostava do 1.5 km udaljenosti zračne linije od restorana do korisnika. Naknada za dostavu se razlikuje prema gradu i vrsti vozila. 

  • Ako je udaljenost zračne (ravne) linije između kupca i restorana veća od 1.5 km tada postoji naknada za udaljenost za svakih daljnjih 250 metara. Naknada za udaljenost se uvijek zaokružuje na veću udaljenost i razlikuje se prema gradu i vrsti vozila. 

Postoji opcija da unaprijed rezervirate sate koje biste radili.
Ovo je moguće u sljedećim gradovima: Velika Gorica, Zaprešić, Zadar, Varaždin, Pula, Samobor, Čakovec, Bjelovar, Karlovac, Koprivnica, Sisak, Vinkovci, Sesvete, Vukovar, Požega, Virovitica, Rovinj i Kaštela. 

U slučaju da rezervirate sate te iste ste dužni i odraditi. Zauzvrat, Wolt vam garantira minimalnu satnicu koji će te sigurno zaraditi u tom periodu. Ostvarena zarada po dostavi i udaljenosti uspoređuje se s garantiranom satnicom za to vrijeme.

  • Ako odrađenim dostavama zaradite veći iznos od garantirane satnice, dobiti ćete taj veći iznos

  • Ako odrađenim dostavama zaradite manji iznos od garantirane satnice Wolt će vam nadodati novce do garantiranog iznosa.

Izračun garancije temelji se na ukupnom vremenu koje ste proveli na mreži unutar dostavne zone, ne izračunava se svaki sat nego cijelo trajanje smjene.

  • Najbolje lokacije su obično one na kojima ima veliki broj restorana. Što je veći broj restorana u blizini to je veća vjerojatnost da ćete prije dobiti dostavu

  • U Zagrebu je najbolje započeti: 

  1. Zagreb centar: Zrinjevac za bicikliste, Knežija za automobile i područje oko tržnice na Kvatriću za sve vrste vozila.

  2. Novi Zagreb: Najbolje se kretati između Avenue Malla i Arena centra. U novom Zagrebu rade isključivo dostavljači koji koriste automobile i motore.

  3. Dubrava: Najbolje je čekati dostavu ispred City Centre one East shopping centra.

Plaćamo dva puta mjesečno. Svi uplaćeni iznosi su u BRUTO iznosu. 

  • Novci koje ste zaradili između 1. i 15. bit će vam isplaćeni 25.

  • Novci koje ste zaradili između 16. i 31., bit će vam isplaćeni 10.

U slučaju vikenda ili praznika novce ćete dobiti prije navedenog datuma. Ako nemate izravan ugovor s Woltom, već s partnerskom tvrtkom ili udrugom studenata raspitajte se kod njih o vašoj isplati.

Kontaktiranje Wolt podrške

💡 Telefonski pozivi su isključivo za hitne situacije:

  • Zamjena vrećica

  • Kvar na vozilu za vrijeme narudžbe

  • Prometna nesreća

  • Uništena narudžba

Svi ostali pozivi upućeni podršci koji nisu jedna od gore navedenih situacija, rezultirat će trajnom zabranom pozivanja.

💡 Budite kratki, jasni i precizni:

  • Uvijek se referirajte na korisnika ili broj narudžbe

  • Opišite o čemu je riječ u kratkim crtama

  • Budite točni

  • Zaboravite pretpostavke

Kolege iz podrške će postaviti dodatna pitanja ukoliko bude potrebno. 

💡 Kontaktiranje u vrijeme ručka i večere:

  • Budite strpljivi jer je za vrijeme ručka i večere povećan broj upita prema korisničkoj podršci

  • Uvijek se sjetite da niste jedini partner dostavljač na terenu i da možda postoje prioritetnije situacije od vaše, te da je ponekad potrebno dulje vrijeme čekanja

  • Nemojte slati više poruka ili otvarati nove razgovore

 

Wolt korisnička podrška za partner dostavljače dostupna je samo putem live-chata!

  • Podrška NE dodjeljuje ručno dostave 

  • Podrška NEMA utjecaj na broj narudžbi

  • Podrška NE povezuje dostave ručno

  • Podrška NE odlučuje o zaradi i naknadama za partner dostavljače

  • Podrška NE određuje odakle će korisnik naručiti

  • Podrška NE zove korisnike telefonskim putem

  • Podrška NEMA utjecaj na gužve u restoranima ili na cesti

  • Podrška NEMA utjecaj na eventualne poteškoće s GPS-om ili otežanim radom Wolt Partner aplikacije

  • Podrška je tu isključivo za upite i pomoć vezane za tekuće narudžbe

💡 Kome se obratiti za upite koji nisu vezani za tekuće narudžbe:
Upit možete poslati na partners.croatia@wolt.com, odgovor ćete dobiti u roku od 2 radna dana, svakako savjetujemo da prije kontaktiranja pokušate odgovor pronaći na stranicama Help-Centra.

  • Iako se chatbot na prvu čini kompliciranim, glavna uloga istog je partner dostavljačima omogućiti što brži pristup korisničkoj podršci

  • Chat-bot prepoznaje one situacije koje su više i one koje su manje hitne, te samim time prioritizira riješavanje upita

  • Chat-bot olakšava timu podrške da čim razgovor stigne da znaju o čemu je riječ, samim time rezultira bržim rješavanjem situacije

  • Chat-bot omogućava partner dostavljačima manje pisanja jer nudi već predefinirane odgovore i navodi partner dostavljače na samostalno riješavanje upita ili u direktni kontakt s podrškom

  • Chat-bot smanjuje mogućnost spammanja korisničke podrške upitima koji nisu za podršku koji naposlijetku onemogućuju promptno riješavanje hitnih situacija s kojima se susreću partner dostavljači na terenu

💡 Savjet:
Upoznajte se s chat-botom prije rada kako bi kasnije lakše i brže došli do rješenja za situaciju s kojom ste se susreli

💡 Važno:

  • Ocjenjujete isključivo osobu s kojom ste razgovarali, ne Wolt, ne restoran, ne situaciju

  • Tim za podršku nije svemoguć, kolege iz podrške rade unutar određenih procedura kako bi osigurali jednaku i pravednu podršku za sve partner dostavljače

  • Ukoliko imate primjedbu na rad cijelog tima podrške, Wolt aplikacije, restorana i trgovina ostavite svoju povratnu informaciju na kraju smjene prilikom odjave

  • Sustav nasumično šalje upitnik za ocjenjivanje razgovora, te podrška nema utjecan na to kada će i hoće li upitnik biti poslan ili ne

     

💡 Što napraviti u slučaju pada sustava:

  • Pad sustava je nešto što se rijetko događa, no nitko nije imun na isto

  • Ostanite pribrani, nema razloga za panikom

  • Nemojte kontaktirati podršku kako biste ih obavijestili da je sustav pao, podrška je upoznata

  • Nemojte kontaktirati podršku kako biste saznali koliko će pad sustava trajati, podrška nema tu informaciju

  • Nepotrebim kontaktiranjem podrške se samo produljuje vrijeme rješavanja upita i poteškoće obzirom na ekstreman priljev upita

  • Ukoliko imate aktivnu narudžbu i imate podatke o dostavi, pokušajte izvršiti narudžbu

  • Ukoliko imate aktivnu narudžbu, a nemate podatke o dostavi slobodno pošaljite upit podršci da vam proslijedi detalje o dostavi

  • Pratite poruke u aplikaciji i/ili Whatsapp grupi i/ili na stranicama Help-Centra kako bi bili upoznati s razvojem situacije, vaši lokalni voditelji su vam također na raspolaganju

  • Podrška će vas ažurno i promptno obaviještavati o daljnim koracija

Budite spremni na dulje vrijeme čekanja na odgovor, molimo vas za strpljenje i razumijevanje u situacijama pada sustava. Podrška prioritizira upite ovisno o važnosti istih.

Pravila i politika dostavljanja

Kako bi bili najbolji partner dostavljač morate se držati sljedećih propisa:

  • Otvaranje ambalaže, diranje ili kušanje hrane nikada nije dopušteno!

  • Stvaranje sukoba u bilo kojem slučaju (korisnici, osoblje restorana, korisnička podrška) nikada nije dopušteno!

  • Nije dopušteno kršenje prometnih propisa tijekom dostave. Wolt je dužan vlastima dostaviti sve potrebne podatke o bilo kojem prekršaju ako od nas to zatraži nadležno tijelo!

  • Strogo je zabranjen rad putem tuđeg Wolt partner profila ili davanje vašeg profila nekom drugom za rad!

Ovisno o težini slučaja, odstupanja od gore navedenih zahtjeva mogu rezultirati raskidom ugovora.

Komunikacija s kupcima utječe na percepciju Woltove usluge, te dugoročno utječe i na broj dostava koji možete odraditi kao i na vašu zaradu. Važno je da izbjegavate svađe i prepirke s kupcima, te ih na bilo koji način strašiti ili maltretirati. Ono što  je vama smiješno, nije nužno smiješno nekom drugom.

Strogo je zabranjeno spremanje, dijeljenje ili ponovna uporaba kontakata u bilo kojem obliku izvan vremena dostave. Nakon završetka narudžbe ne kontaktirajte kupce ni u kojem obliku (osobno, telefonom, putem interneta). Propisi o zaštiti osobnih podataka su vrlo strogi, pa ih vrijedi shvatiti ozbiljno.

Nikad ne ulazite u stan/kuću kupca, Wolt dostavlja do ulaznih vrata te je strogo zabranjeno ulaziti u privatni prostor kupca.

Strogo je zabranjeno dijeljenje snimke zaslona ili sadržaja aplikacije na društvenim mrežama!

Ako ne ispoštujete gore navedeno, nećemo moći zajedno raditi te ćemo biti prisiljeni raskinuti suradnju.

Osim komunikacije s kupcima, izuzetno je bitno pravilno komunicirati s  osobljem restorana i Wolt podrškom kako bi suradnja bila što lakša i ugodnija.

Ako naiđete na neprimjereno ponašanje osoblja restorana ili ako primjetite bilo kakve nedostatke u poznavanju sustava, pošaljite svoje komentare korisničkoj podršci. U Woltu postoji posvećen tim koji rješava probleme sa restoranima te ih učimo sustavu i važnosti dobrog odnosa sa svim postojećim partnerima.

Korisnička podrška uvijek ima veliki broj upita, ali pokušat ćemo pomoći maksimalno koliko možemo. S druge strane, svako vrijeđanje ili neugodna rasprava s korisničkom podrškom je strogo zabranjena.

Oprema

Svakom dostavljaču osiguravamo visokokvalitetnu opremu marke Wolt koji uključuje sve što vam je potrebno za dostavu hrane. Depozit za opremu iznosi 20€ ili 25€ , ovisno o tome koristi li osoba držač za mobitel. Želimo vas zamoliti da obratite pažnju na sljedeće stvari:

  • Nošenje torbe sa sobom u restoran i kod korisnika je obavezno.

  • Torbu je zabranjeno stavljati na pod.

  • Narudžbu morate nositi u grijanoj torbi od restorana do vrata korisnika i otvoriti torbu pred njima kako biste im dali narudžbu.

  • Nikada ne držite hranu u automobilu ili na prtljažniku vašeg motocikla.

U slučaju da zaprimimo treće upozorenje osoblja restorana ili kupaca da niste sljedili upute, raskinut ćemo suradnju.


Više informacija o dostupnoj opremi i veličinama potražite ovdje

Gotovinske narudžbe

  • Narudžbe koje korisnik može platiti gotovinskim načinom plaćanja

  • Korisnik će moći staviti napomenu sa kojim iznosom će platiti svoju narudžbu, a na aplikaciji će vam pisati koliko novca mu morate vratiti

  • Briga oko novca koji ćete trebati za povrat je vaša odgovornost – pobrinite se da uvijek imate sitnog novca!

  • Na kraju SVAKE smjene ili ukoliko tijekom dana dostignete limit od 150€, sav novac polažete na Wolt račun putem AirCash aplikacije

  • Unutar aplikacije pod “Financije” vidljivo je vaše trenutno stanje gotovine – točnije, iznos koji morate uplatiti Woltu putem AirCash-a

  • Novac polažete na kraju radnog dana ili kada ste tijekom tekućeg dana dosegnuli gotovinski limit od 150€. Ako ste dosegnuli limit od 150€ zaprimljene gotovine u jednom danu, obavezno taj novac uplaćujete u što kraćem roku u istom danu i tek onda možete nastaviti s radom

  • Ukoliko gotovinu ne uplatite unutar 48 sati od zadnje gotovinske narudžbe bit ćete trajno isključeni s naše platforme. Taj iznos će se oduzeti od Vaše zarade, a ukoliko Vaša zarada nije dovoljno visoka, razliku ćemo potraživati zakonskim putem od Vas i Vašeg poslodavca

  • Putem Aircash aplikacije, brzo i jednostavno (aplikaciju možete preuzeti s google playa ili app storea)

  • Potrebna je obavezna registracija na aplikaciju (e-mail MORA biti isti kao i onaj kojeg koristite na Wolt Partner aplikaciji)

  • Obavezno priložite fotografiju osobne iskaznice u aplikaciju!

  • Novac možete položiti na svim lokacijama Tiska, INA-e te Tifon benzinskim postajama

Proces polaganja gotovine na Aircash aplikaciju

  • Gotovinski polog uplaćujete na Aircash novčanik

  • Prebacujete novac s Aircash novčanika na Wolt račun

  • Ukoliko nemate Wolt ikonu pod uslugama, javite se u podršku

  • Nazovite korisnika

  • Situaciju odmah javite podršci i strpljivo pričekajte njihove daljnje upute

  • Na lokaciji je potrebno pričekati 10min od trenutka javljanja u podršku ukoliko korisnik nije dotupan. Podrška će se korisniku odmah javiti putem chata u aplikaciji!

  • Nakon isteka 10min, podrška će vas uputiti što dalje napraviti (zadržavanje narudžbe, vraćanje narudžbe ili nešto treće)

Korisnik nije na lokaciji ili nije dostupan

  • Nazovite korisnika

  • Situaciju odmah javite podršci i strpljivo pričekajte njihove daljnje upute

  • Na lokaciji je potrebno pričekati 10 min od trenutka javljanja u podršku

Korisnik nema dovoljno gotovine

  • Odmah kontaktirajte podršku i pričekajte njihove daljnje upute

  • Narudžbu nije dozvoljeno predati korisniku sve dok ne dobijete puni iznos gotovine ili vam podrška odobri to učiniti

Zaboravili ste prikupiti novac od korisnika

  • Ukoliko nedugo nakon dostave shvatite svoj propust, kontaktirajte podršku

  • Ako novac ne uspijete prikupiti, trošak narudžbe snosite vi

Izgubili ste novac

  • Ako ste zametnuli gotovinu, obavezno se odmah javite podršci putem chata kako bi bili upućeni u vašu situaciju

  • Izgubljeni novac ste svakako dužni uplatiti preko AirCash-a, a ukoliko iznos ne uplatite unutar propisanog vremenskog roka, novac ćemo zakonski potraživati od Vas i Vašeg poslodavca

Netko vas je opljačkao

  • Najprije hitno nazovite policiju

  • Zatim situaciju prijavite korisničkoj podršci

  • Ukoliko ispostavite policijski zapisnik, nećemo vas teretiti za sporni iznos. Bez službenog policijskog dokumenta trošak ukradenog novca snosite vi. Proces naplate je isti kao i u slučaju gubitka novca

Korisnik želi povrat novca u gotovini zbog problema s narudžbom

  • Odmah javite korisničkoj podršci da korisnik zahtjeva povrat novca i čekajte daljnje upute

Nemate dovoljno gotovine da vratite korisniku ostatak

  • Razmijenite novac na najbližem mogućem mjestu

  • Obavezno od korisnika uzmite iznos koji je veći od iznosa narudžbe

  • Ukoliko ne uspijete razmijeniti novac, javite se korisničkoj podršci

  • Uvijek morate imati polog sa sobom kako bi izbjegli takvu situaciju!

  • Obavezno morate uzeti račun u restoranu/trgovini!

  • Prilikom preuzimanja svake dostave u restoranu, obavezno provjerite jesu li vam predali račun

  • Ako niste dobili račun uz narudžbu, vaša je odgovornost da odmah zatražite isto

  • Ukoliko restoran/trgovina odbija izdati račun, narudžbu NE preuzimate, već se javljate korisničkoj podršci

Pogodnosti za dostavljače

  • U našem uredu za partner dostavljače, uz prethodnu najavu, možete podići Tifon karticu sa popustom na gorivo. Iznos popusta je 30 lipa po svakoj litri goriva, potrebno je samo priložiti karticu Tifona i identifikacijsku karticu koju preuzimate u uredu Wolta. Možete doći po karticu u naš ured ponedjeljkom i petkom od 10 do 17h. 

U suradnji sa trgovinom Dinamic bicikli na adresi Maksimirska 17, možete ostvariti razne popuste na dijelove za bicikl i opremu za bicikliste. Isto tako ostvarujete popust na servis bicikla. Wolt partner dostavljači koji dođu na servis su prioritet i servis se obavlja odmah, bez čekanja. Dovoljno je doći u trgovinu u Wolt opremi i ostvarujete popust. 

Sva oprema dostupna je u našem uredu u Zagrebu koji je za vas otvoren ponedjeljkom i petkom od 10-17h, dok za ostale gradove javite se na mail osobi koja je voditelj toga grada. Oprema je dostupna po nižim cijenama nego što su one u trgovini. 

ONSI osiguranje

Onsi je platforma osiguranja i pogodnosti namijenjena samostalnim poduzetnicima. Wolt vam pruža ovo osiguranje potpuno besplatno. Oni se brinu o svim troškovima – vi se samo morate registrirati. 

Kao partner dostavljaču tvrtke Wolt, Onsi će poslati e-poruku za registraciju. Prijava je potpuno besplatna i traje manje od 30 sekundi. Nakon toga ćete na jednom mjestu moći vidjeti pokriće osiguranja i brzo podnijeti zahtjev.

Automatski ste prijavljeni u program! Nakon što se registrirate, ne morate poduzimati dodatne korake – moći ćete vidjeti pokriće osiguranja i brzo podnijeti zahtjev, sve unutar svoje Onsi nadzorne ploče. 

U vaše pokriće uključen je niz događaja, ako se nesreća dogodi dok dostavljate za tvrtku Wolt.
Evo što je uključeno u vaše osiguranje:

Nesreće i ozljede

Ako dođe do iščašenja ili prijeloma kao posljedice nesreće koja se dogodi dok vršite isporuku, moći ćete zatražiti paušalni iznos novca, osim ako se radi o ozljedi prsta na rukama ili nogama. Također ćete moći zatražiti pokriće liječničkih ili stomatoloških troškova zbog nesreća koje se dogode dok vršite isporuke, a ako morate ostati u bolnici dulje od 48 sati, moći ćete zatražiti dodatni paušalni iznos novca za svaki dan sve dok ste ondje,  najviše 2 tjedna.

Invaliditet

Moći ćete zatražiti paušalni iznos za tešku ozljedu zbog koje ste trajno onesposobljeni, djelomično ili u potpunosti.

Smrt nesretnim slučajem

U slučaju smrti nesretnim slučajem, vaša će obitelj moći zatražiti paušalni iznos novca. Usto, imat će pravo tražiti brzo pokriće hitnih troškova, sahrane ili repatrijacije.

Prijavite se na svoj Onsi račun kako biste vidjeli iznose koji su obuhvaćeni vašim pokrićem.

Ovo je osiguranje dodatak svim zakonski propisanim policama osiguranja i nije namijenjeno zamjeni vašeg postojećeg osiguranja.

Iako osiguranje obuhvaća brojne nesretne događaje dok radite za tvrtku Wolt,  eventualna šteta na vašem vozilu, nažalost, trenutno nije obuhvaćena programom.

Zaista nam je žao čuti da je vaš mobilni telefon izgubljen/ukraden/oštećen i znamo koliko je on važan u vašem radu za Wolt. Nažalost, mobilni telefoni trenutno nisu uključeni u pokriće Onsi. 

Unutar Wolt aplikacije u glavnom izborniku trebali bi vidjeti “Osiguranje”. Potrebno je prijaviti nesretni slučaj i pratiti korake koje aplikacija traži od vas, a ovisno o vrsti slučaja (npr. potvrdu iz bolnice, policijski zapisnik itd.). Za povrat medicinskih troškova moraš priložiti račun iz bolnice/ambulante/zubarske ordinacije. 

Ne brinite, Wolt tim će se pobrinuti za ovaj dio i potvrditi jeste li bili na mreži za vrijeme nesreće.  

Nakon predaje zahtjeva, isti će biti pregledan od strane Wolta i Onsi. Nakon što obje strane pregledaju dokumentaciju te potvrde da postoji osnova za naknadom, isplata će se izvršiti unutar 5 radnih dana od predaje zahtjeva.  

Ako imate još pitanja, slobodno nas kontaktirajte na mail partners.croatia@wolt.com