Često imate poteškoća s Wolt Partner aplikacijom? Ne možete označiti da je hrana preuzeta ili dostavljenja? Imate poteškoće s lociranjem? U ovom članku možete saznati kako optimizirati rad Wolt Partner aplikacije kako bi ista radila besprijekorno, samim time izbjegli nervozu i maksimizirali zaradu tako što nećete propustiti niti jedan zadatak.
Prvo pravilo o kojem morate voditi računa jest da Wolt aplikacija uvijek mora biti upaljena na zaslonu mobilnog telefona. Svi mobilni uređaji i njihovi operativni sustav, kao što su Android ili iOS, imaju svoju optimizaciju kako bi iskustvo dok koristite mobitel bilo brzo, učinkovito, bez poteškoća. Samim time, čim je Wolt partner aplikacija u pozadini – dok vi koristite primjerice Whatsapp, Facebook ili neku drugu aplikaciju – operativni sustav Wolt partner aplikaciju stavlja u takozvano mirovanje, privremeno pauzira njen 100% – ni rad. Iz tih razloga često se događa da vas nas sustav prepoznaje kao neaktivne. Ovo nema veze s uključenom štednjom baterije. Unatoč tome što je ona isključena, mobitel i dalje optimizira rad mobilnog uređaja.
U daljnjem tekstu ćemo prikazati kako postaviti postavke uređaja kako bi izbjegli ovakve situacije i kako bi maksimalno optimizirali rad Wolt partner aplikacije.
Android operativni sustav
iOS operativni sustav
Vrlo važno!
5. Minimizirajte korištenje drugih aplikacija dok ste na mreži
Untatoč svim ovim savjetima, najučinkovitiji i najsigurniji način rada je da izbjegavate koristiti druge aplikacije dok čekate zadatak.