Wolt podrška

Tko smo?

Tim od 50 ljudi koji se brine za naše partner dostavljače. Tim za podršku uvijek daje sve od sebe kako bi osigurali da možete raditi bezbrižno.

Kao i s drugim partner dostavljačima, korisnicima, restoranima i trgovinama, uvijek cijenimo prijateljski ton, svi smo tu na kraju dana kolege. Tu smo da pomognemo svakom partneru.

Wolt korisnička podrška za partner dostavljače dostupna je samo putem live-chata.

Radno vrijeme

od 08:00 do zadnje dostave

(ponedjeljak – nedjelja)

Naš tim za podršku daje sve od sebe kako bi osigurao da možete raditi bezbrižno 💪

Kao i s drugim partner dostavljačima, korisnicima, restoranima i trgovinama, molimo vas da s podrškom razgovarate na prijateljskom i kolegijalnom nivou, te da ne služite neprikladnim jezikom u kominikaciji.

AGENATA
0
RAZGOVORA DNEVNO
~ 0
GRADOVA U RH
0

Savjeti za kontaktiranje podrške

Telefonski pozivi su isključivo za hitne situacije:
  • Zamjena vrećica

  • Kvar na vozilu za vrijeme narudžbe

  • Prometna nesreća

  • Uništena narudžba

Svi ostali pozivi upućeni podršci koji nisu jedna od gore navedenih situacija, rezultirat će trajnom zabranom pozivanja.

Budite kratki, jasni i precizni:
  • Uvijek se referirajte na korisnika ili broj narudžbe

  • Opišite o čemu je riječ u kratkim crtama

  • Budite točni

  • Zaboravite pretpostavke

Kolege iz podrške će postaviti dodatna pitanja ukoliko bude potrebno.

Kontaktiranje u vrijeme ručka i večere:
  • Budite strpljivi jer je za vrijeme ručka i večere povećan broj upita prema korisničkoj podršci
  • Uvijek se sjetite da niste jedini partner dostavljač na terenu i da možda postoje prioritetnije situacije od vaše, te da je ponekad potrebno dulje vrijeme čekanja
  • Nemojte slati više poruka ili otvarati nove razgovore

Što korisnička podrška NE radi?

Možda je teško zamisliti što točno kolege rade s druge strane aplikacije, često dolazi do dezinformacija što posljedično dovodi do nerealnih očekivanja što je sve u moći korisničke podrške.

Iako je korisnička podrška zadužena za mnoštvo toga što se događa na terenu, ipak postoje stvari koje korisnička podrška ne radi. 

Više o tome možete pročitati na ovoj stranici.

  • Podrška NE dodjeljuje ručno dostave 

  • Podrška NEMA utjecaj na broj narudžbi

  • Podrška NE povezuje dostave ručno

  • Podrška NE odlučuje o zaradi i naknadama za partner dostavljače

  • Podrška NE određuje odakle će korisnik naručiti

  • Podrška NE zove korisnike telefonskim putem

  • Podrška NEMA utjecaj na gužve u restoranima ili na cesti

  • Podrška NEMA utjecaj na eventualne poteškoće s GPS-om ili otežanim radom Wolt Partner aplikacije

Koja su zaduženja korisničke podrške?

Korisnička podrška je tu isključivo za upite i pomoć vezane za tekuće dostave na terenu i alate koji su vam potrebni za svakodnevni rad, Wolt app, Aircash itd.

Kome se obratiti za upite koji nisu vezani za tekuće narudžbe:
Upit možete poslati na partners.croatia@wolt.com, odgovor ćete dobiti u roku od 2 radna dana, svakako savjetujemo da prije kontaktiranja pokušate odgovor pronaći na stranicama Help-Centra.

Rad s chat-botom

  • Iako se chatbot na prvu čini kompliciranim, glavna uloga istog je partner dostavljačima omogućiti što brži pristup korisničkoj podršci

  • Chat-bot prepoznaje one situacije koje su više i one koje su manje hitne, te samim time prioritizira riješavanje upita

  • Chat-bot olakšava timu podrške da čim razgovor stigne znaju o čemu je riječ, samim time rezultira bržim rješavanjem situacije

  • Chat-bot omogućava partner dostavljačima manje pisanja jer nudi već predefinirane odgovore i navodi partner dostavljače na samostalno riješavanje upita ili u direktni kontakt s podrškom

  • Chat-bot smanjuje mogućnost spammanja korisničke podrške upitima koji nisu za podršku koji naposlijetku onemogućuju promptno riješavanje hitnih situacija s kojima se susreću ostali partner dostavljači na terenu

  • Upoznajte se s chat-botom prije rada kako bi kasnije lakše i brže došli do rješenja za situaciju s kojom ste se susreli

Što napraviti u slučaju pada sustava?

Pad sustava je nešto što se rijetko događa, no nitko nije imun na isto,ostanite pribrani, nema razloga za panikom

Nemojte kontaktirati podršku kako biste ih obavijestili da je sustav pao, podrška je upoznata

Nemojte kontaktirati podršku kako biste saznali koliko će pad sustava trajati, podrška nema tu informaciju

Nepotrebim kontaktiranjem podrške se samo produljuje vrijeme rješavanja upita i poteškoće obzirom na ekstreman priljev upita

Ukoliko imate aktivnu narudžbu, i imate podatke o dostavi, pokušajte izvršiti narudžbu

Ukoliko imate aktivnu narudžbu, a nemate podatke o dostavi slobodno pošaljite upit podršci da vam proslijedi detalje o dostavi

Pratite poruke u aplikaciji i/ili Whatsapp grupi i/ili na stranicama Help-Centra kako bi bili upoznati s razvojem situacije

Podrška će vas ažurno i promptno obaviještavati o daljnim koracima kao i vaši lokalni voditelji

Budite spremni na dulje vrijeme čekanja na odgovor, molimo vas za strpljenje i razumijevanje u situacijama pada sustava. Podrška prioritizira upite ovisno o važnosti istih.