Odgovornosti Wolt partner dostavljača

Kao Wolt Partner dostavljač imate više odgovornosti nego što se možda čini. Pročitajte više o tome i podsjetite se na neke od njih iz vaše uvodne prezentacije.

 

Osvježimo malo prvi susret sa Woltom

Na samom početku rada sa Woltom, većina vas je prolazila upute i prezentacije putem videa o tome kako je raditi kao Wolt partner dostavljač. Tu ste vidjeli što možete očekivati od nas te što mi očekujemo od vas. Pokazali smo glavne točke na kojima se gradi kvalitetan partnerski odnos kao i one koje ga krše. Želimo graditi stabilan i funkcionalan partnerski odnos te ćemo proći kroz bitne točke u našem odnosu koje je potrebno imati na umu.
 

Vlasnik si svog profila!

Vrlo se lako dogodi da se torba ili partner aplikacija nađe kod prijatelja ili kolega, međutim to će vam stvoriti dodatne poteškoće u partnerskom odnosu sa Woltom. Od iznimno je velike važnosti da svaki partner dostavljača čuva sve svoje podatke koje ima pohranjene u Wolt sustavu. Također svaki taj podatak mora biti prihvaćen i sačuvan od strane Wolta. Sve vezano uz vaše podatke i dokumentaciju je vezano uz pravne regulative i dozvole, osiguranja i ostalo.  Ova pravila su stroga te vas molimo da ih se pridžavate, u protivnom Wolt prekida suradnju ukoliko se utvrdi radnja posuđivanja/prodaje profila.

Upravljaj odgovorno s osobnim podacima

Kao Wolt partner dostavljač, imate pristup vrlo osjetljviim podacima. Svaki podatak o korisnikovoj dostavi je privatan i smije se koristiti samo za vrijeme dostave. Ime,adresa, broj telefona, pa čak i što je korisnik naručio za vas više ne postoji nakon izvršene dostave. Kada korisnici koriste Wolt, vjeruju nam da ćemo čuvati njihove privatne podatke i koristiti ih samo u svrhu dostave. Odgovornost prema čuvanju podataka je postala jako važna od trenutka kada je uvedena Opća uredba o zaštiti podataka na razini EU. (GDPR -General Data Protection Regulations). Tom uredbom su vrlo jasno postavljena pravila kada je dozvoljeno koristiti privatne podatke te kada je isto zabranjeno. Politka Wolta o zlouporabi korištenja podataka je stroga te rezultira prekidom suradnje sa partner dostavljačom ukoliko se sa podacima ne upravlja odgovorno.

Što to znači u praksi?

Sve informacije vezane za dostavu koje vam dođu u vidu zadatka u aplikaciji smiju biti korištene samo za tu dostavu. Broj telefona korisnika se smije koristiti samo kada korisnika kontakirate vezano za dostavu. Ne smijete nikada kontaktirati korisnika putem društvenih mreža (Facebook,Instagram,..) niti ako je vezano uz samu dostavu ili im se želite zahvaliti što su vam ostavili napojnicu. U toj situaciji ćete se javiti u korisničku podršku koja će to učiniti umjesto vas. Slike ekrana nekog razgovora također ne smiju sadržavati podatke o imenu te osobe.

Najbolje je držati se pravila da nikada ne čuvate privatne podatke koje imate od Wolta na svom uređaju.

 

Koristi ispravnu opremu

Dobra i ispravna oprema je važan dio partnerskog odnosa sa Woltom. Torba treba biti čista i redovito održavana te spremljena na suhom mjesto i nedostupna ostalima. Wolt torbu koristite svaki puta kada prenosite narudžbu, čak i kada se radi o narudžbi iz trgovine koju dostavljate autom kako bi se pridržavali svih Wolt pravila. Ukoliko je tijekom aktivne dostave vaša oprema oštećena i ne možete je dovesti u uredno stanje, molimo javite se u našu podršku i pričekajte daljnje upute. Ako samo treba novu opremu iz gore sličnih razloga, javite se kolegama na partners.croatia@wolt.com mail adresu kako biste dogovorili preuzimanje nove opreme.

 

Budimo odlični partneri!

 

Svi mi imamo loš dan, i znamo da stvari ne idu uvijek po planu. Želimo imati otvorenu komunikaciju sa našim partner dostavljačima kako bi naš poslovni odnos uvijek bio na visokoj razini! Ukoliko ste u nedoumici oko nečega, Wolt podrška  će pomoći odgovoriti na vaša pitanja. 

Tino

Tino

from the Support team