Iza svake uspješne dostave stoji i uspješan poziv s korisnikom. Ostvarivanje uspješne telefonske komunikacije je ključno i neizbježno kako bi se sve dostave obavile u što kraćem roku. U ovom članku ćete saznati što je sve potrebno za ostvarivanje tih poziva i čemu služe neki od alata koji se koriste prilikom zvanja korisnika.
Uvjeti za ostvarivanje poziva prema korisnicima
Ako pokušavate nazvati korisnika, ali poziv ne prolazi, ključ je možda u jednom od idućih koraka:
- Morate koristiti SIM karticu s brojem koji je naveden na vašem profilu. U suprotnom se poziv neće moći ostvariti jer naš sustav ne prepoznaje broj te odbija poziv.
- Telefonski broj mora biti vidljiv i ne smije biti sakriven.
- Korisnik mora imati uključen mobitel, ne smije biti na avionskom načinu rada ni blokirati određene brojeve.
- Moguće je da je naš sustav za uspostavu poziva u kvaru (ova opcija se događa samo u iznimno rijetkim slučajevima)
Ako ste sve korake pratili i svejedno niste bili uspješni u pokušaju kontaktiranja korisnika, javite se u Wolt podršku kako bi vam kolege mogli pomoći.
Koji je sustav uspostave poziva?
Proxy preko kojeg zovete korisnika zamislite kao svojevrsnu centralu. On služi za skrivanje podataka korisnika, ali i partner dostavljača, kako bismo bili u skladu s GDPR zakonu o zaštiti osobnih podataka. Iz tog razloga vam tijekom poziva prikazani broj na ekranu često bude isti, ponavlja se, a korisnicima također. Ne dajte da vas to zbuni i budite bez brige, ako ste pratili sve korake poziv će biti uspješno upućen.
Kako se naplaćuju pozivi?
Pitanje koje je na pameti brojnih partner dostavljača je “Naplaćuju li mi se pozivi prema stranim brojevima više?”. Proxy sustav koji je u uporabi je koristan za uspostavu poziva prema stranim telefonskim brojevima jer se oni naplaćuju po standardnoj tarifi domaćih telefonskih poziva. Neke države nisu uključene, ali sustav ipak pokriva većinu tako da ne bi trebalo biti osjetne razlike.