Odgovornosti partner dostavljača

Prisjetimo se!

Na početku putovanja s Woltom, naši partner dostavljači prolaze kroz video vodič ili uvod vezan uz iskustvo i rad na Wolt platformi – uz to naravno idu i vaša očekivanja od nas, kao i naša očekivanja od vas.
Neki od videa u samom vodiču usko su vezani uz osnovne uvjete da bi naše partnerstvo funkcioniralo i kršenje sporazuma. Ti videi objasnili su sve aspekte našeg partnerstva važne za održanje funkcionalnog i črvrstog partnerstva s Woltom. Kroz ovaj članak još jednom ćemo proći kroz one uvjete koje uvijek treba imati na umu. 

 

Vlasništvo profila

Vrlo je lako ustupiti svoju opremu ili partner aplikaciju nekom drugom na korištenje, ali koliko god se to jednostavno činilo, takve radnje protive se osnovnim uvjetima partnerstva koje imate s Woltom. Od iznimne je važnosti, za svakog partner dostavljača koji obavlja dostavu na našoj platformi, da su informacije koje je pružio Woltu istinite i točne. Sve dokumente i informacije koje su pružene, Wolt je dužan provjeriti. Ova pravila jako su bitna jer su u skladu sa zakonom o radnim dozvolama, zakonu o hrani, Collective osiguranju i mnogim drugim odredbama. Pravila su poprilično stroga, a Wolt će prekinuti suradnju sa svakom osobom koja ustupa svoj Wolt Partner profil i opremu drugima na korištenje jer time krši istinitost informacija koje su Woltu pružene. 

 

Odgovornost upravljanja informacijama

Kao Wolt partner dostavljač imate pristup osjetljivim informacijma u većoj mjeri nego što to sami mislite. Ime korisnika, njegova adresa pa čak i sadržaj Wolt narudžbe povjerljive sz informacije kojima se možemo koristitit samo i isključivo tijekom trajanja usluge dostave. Kada korisnik naruči putem Wolt aplikacije, vjeruje kako će te informacije ostati sigurne i koristiti se samo za vršenje naručene usluge, a na nama je da ih osiguramo.

Odgovornost prema informacijama postala je dodatno važna nakon implementacije GDPR – a (General Data Protection Regulation), koji je na snazi u svim članicama Europske unije. Određena su jasna i stroga pravila dijeljenja, korištenja i obrade informacija. Stoga je Politika protiv zloupotrebe podataka jako stroga u Woltu, a Wolt je dužan prekinuti suradnju s vama ako ne postupate odgovorno s informacijama koje su vam pružene tijekom obavljanja dostave na našoj platformi.

Što ovo znači u praksi?

Informacije koje dobijete tijekom obavljanja vaših zadataka mogu se koristiti isključivo i samo tijekom dostave, nikad više. Premda se korisnici kontaktiraju putem aplikacije preko sakrivenog broja, u situacijama kada koristite telefonski broj direktno, on se smije koristiti isključivo za pronalazak korisnika ili kako biste korisnika obavijestili o dostavi. Nikada ne smijete stupati u kontakt s korisnikom preko društvenih mreža (Facebook, Instagram, itd.), čak ni ako ih kontaktirate u vezi dostave ili šaljete zahvali za napojnicu ili slično. Alternativa tome je da se javite u Wolt podršku kako bi im se oni zahvalili u vaše ime. Ovo se ne primjenjuje samo za korisnike, nego i za osobe u Wolt podršci ili radnike trgovina i restorana. Ako imate screenshot razgovora s osobom iz Wolt podrške, molim vas da uklonite njihovo ime i fotografiju prije nego dijelite taj screenshot s drugima.

Najbolja solucija za ovaj problem je da uopće ne spremate privatne informacije s Wolta u vaš uređaj.

 

Korištenje ispravne opreme

Imati ispravnu opremu još je jedan bitan dio vašeg partnerstva s Woltom. Ovo započinje s torbom koja se obavezno koristi, redovito održava čistom (više o održavanju torbe vidi OVDJE) te odlaže na sigurno i suho mjesto, daleko od dohvata drugih. Ponavljamo, nošenje torbe na prikup i tijekom predaje narudžbe korisniku je obavezno. Ako je vaša otrba neupotrebljiva i ne može se spasiti kvalitetnim čišćenjem, slobodno se javite Wolt podršci ili kolegama u skladištu kako bi vas uputili na idući korak. 

 

Možemo imati odlično partnerstvo!

Znamo kako se ponekad prepreke pojavljuju na svakom koraku, a i svi mi možemo imati lošiji dan. Dobar i empatičan razgovor najčešće riješi puno toga i vrati nas na put prema odličnom partnerstvu. Zadnji savjet koji imamo za vas – ako ikada budete u sumnji u vezi nečega, Wolt podrška je ovdje kako bi vas savjetovala ili vam pomogla u skladu s mogućnostima. Samo imajte na umu da je s druge strane također osoba koja daje sve od sebe kako bi vam pružila najbolju pomoć koju može! 

Maja

Maja

from Support Team